23. 4. 2014

TASTE KRIEDY! Ritmatik prichádza!


Niekedy minulý rok mi bola - takmer doslova - do rúk vtlačená kniha menom Ritmatik. Že čítaj, je to Brandon Sanderson. Tak som čítala - doma, vo vlaku, v autobuse, v škole. Takmer som zabudla ísť na hodinu. Lebo proste... wow.
Z pera majstra svetovej fantasy prichádza príbeh o šestnásťročnom Joelovi, ktorého jediným snom je stať sa ritmatikom a byť tak vyvoleným, čo môže vdýchnuť život krieduchom a slobodne sa priúčať magickému umeniu. No Joel je len synom prostého výrobcu kriedy na Armediovej akadémii a študentom ritmatiky môže len ticho závidieť. Až do dňa, kým si ho za asistenta nevyberie profesor Fitch, aby mu pomohol pri vyšetrovaní záhadných únosov študentov. Na mieste činu nachádzajú len neznáme ritmatické čiary a krv unesených. Joel sa spolu so študentkou Melody ocitne na stope nečakaného objavu, ktorý navždy zmení chápanie ritmatiky i fungovanie ich sveta.

Takže teraz čítajte vy:

Chcelo by to pokračovanie? V spolupráci s vydavateľstvom SLOVART poputuje jednému čitateľovi tohto blogu vlastný Ritmatik rovno domov! Čo treba spraviť? 

SÚŤAŽTE!
Navštívte moju Facebookovú stránku, kde sa až do vydania každý deň objaví jeden skvelý kúsok, ktorý by vás mal presvedčiť, že túto knihu CHCETE. Ale ako veľmi? Nezáleží, či ste z Česka alebo Slovenska - zanechajte pod jedným z obrázkov s citátmi komentár, prečo by ste si Ritmatika radi prečítali. Jeden z vás bude odmenený :)

3 komentáre:

  1. Přečetla jsem si prolog a tu první kapitolu a teda páni! Teď se těším ještě víc. :D Sice je takové zvláštní, číst YA knihu od Sandersona, ale v těch schopnostech ritmatiků je jasně cítit, že tohle vymyslel Sanderson. :D Vypadá to prostě božsky. A je skvělé, že jsou v knize i ty ilustrace. A já se na to už prostě neuvěřitelně těším! :D Prostě nádhera, tak. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heh, mňa si nalákala už tvojou recenziou a ešte stále som knihu nebola schopná prečítať, hoci už vychádza aj u nás a počula som na autora tonu chvály odvtedy... Musím to konečne napraviť.:D Inak teda túto akciu využiť a nechám sa nalákať.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi to páči je to fakt dobre. A kniha je určite výborná a teším sa na ňu.

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates