Meme: Top týždňa (15)  

Posted in ,

Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

6 nenávidených postáv

Na poslednú chvíľu, ale predsa :-D Naozaj nenávidených postáv nemám veľa. Skôr je veľa tých, ktoré ma len podprahovo štvú, ale to je nepodstatné :-) V tom lepšom prípade sa na tom zasmejem. V tom horšom sa ocitlo týchto 6 kúskov:

# Shay Doran (Nočný tieň)
Aby som tak povedala... team Ren.
Pre predstavu: Calla, hlavná hrdinka knihy, sa má vydávať. Je to politický sobáš, ktorý má zaručiť prežitie vlčej svorky, a Ren je tak trochu sukničkár a frajer, ale s Callou ku sebe predsa len niečo cítia.
A do toho príde Shay, ktorý o vlčích záležitostiach svorky nemá ani poňatia, a pri každej príležitosti do Cally hustí, že by mala mať vlastnú hlavu, a nechodiť s Renom... a viete, aké strašne otravné to v tej knihe je?








# Jacob Black (Súmrak)
No a Jacob je podobný prípad. Ak nie ešte horší - v Nočnom tieni je jasné, že Calla nakoniec skončí so Shayom, ale v Súmraku jasne Jacob nemá šancu!














# Bella Swanová (Súmrak)
Keď už spomínam Súmrak, Bella.
















# Rowena (Fever)
Neopísateľné slovami.
Bitch.














# Mia Thermopolisová (Denník princeznej)
Doteraz si nie som istá, či to nebude len chyba slovenského prekladu, ale Miu a jej nesmierne tragické emotívne prežívania som naozaj ohromne neznášala.














# Dolores Umbridgeová (Harry Potter)
Najodpudivejšia a najnesympatickejšia postava, akú J.K.R. stvorila. Mysleli ste, že bude chýbať?














***

16. Najemotívnejšie príbehy
Slzy? Zlosť? Smiech? Strach? Napätie? Šťastie? Dráma? Nájdete top (10) príbehov, ktoré vo vás vyvolali silné emócie?

***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

This entry was posted on pondelok, septembra 19, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

4 komentárov

hoci niektoré postavy nepoznám súhlasím s jacobom bellou a tiež umbridgovou :) počusim sa aj ja spísať svoje nenávidené postavy a chcela by som sa spýtať k dalšej téme, najemotívnejšie príbehy, myslíš celú knihu, alebo príbeh vrámci knihy :)? pretože ako premýšľam tak premýšľam príde mi na rozum jediná kniha hoci by som k tejto téme rada napísala čosi viac :)

Kniha, príbeh... Nechcela som tú tému nazývať Najemotívnejšie knihy, lebo mi to prišlo také zvláštne, kniha, emotívna? :D Emotívne je to vo vnútri, príbeh. Takže, hocičo, čo si čítala, čo vyvolalo emócie, aj keď to bola v knihe len jedna pasáž :)

aha dakujem :) tak toho isto nájdem viac ako tú jednu knihu :)

S tým Shayom nesúhlasím..ja ho mám rada...ale s ostatným úplne súhlasím :) :P

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...