4. 7. 2011

Meme: Top týždňa (8)

Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

10 vedľajších postáv


# Luna (Harry Potter)
Lunu som už raz spomínala pri mojich najobľúbenejších postavách vôbec. Ale pretože je to zároveň vedľajšia postava, bol by hriech nezahrnúť ju sem.













# Fred a George (Harry Potter)
Weasleyovci sami o sebe sú jedna veľká vedľajšia postava, ale predsa len, ak si mám vybrať jednu, budú to títo dvaja :-) Pre to nespočetné množstvo hlášok, vtipov a žartíkov... Fred a George sú mojimi najobľúbenejšími knižnými dvojčatami.











# Hagrid (Harry Potter)
S Potterovskými postavami by som mohla zaplniť celý zoznam, ale aby sa nám to tu nezvrhlo, tri krát a dosť - no, šmárja, Harry, ako by som mohla vynechať Hagrida?













# Krysí Smrť (Zeměplocha)
Podobne, ako Luna, výťažok z prvého rebríčka. Možno meria sotva 15 centimetrov... ale je fantastický!














# Knihovník (Zeměplocha)
Myslím, že som nikdy nestretla podstavu, ktorej slovná zásoba je vo svojej podstate taká, hm, obmedzená, a zároveň pokrýva niekoľko desiatok ľudských slovníkov. Ook.













# Pantalaimon (Jeho temné hmoty)
Vo svete Jeho temných hmôt majú všetci ľudia svoju dušu externe. Pan je dušou hlavnej hrdinky, a snáď moja najobľúbenejšia postava z celej série.













# Magnus Bane (Nástroje smrti)
(vyzerá na tom obrázku trochu mladšie, ako ho vidím ja)
Magnusa som si ohromne obľúbila hlavne v tretej a štvrtej časti - obzvlášť v štvrtej časti. Koľko krát sa stane, že by vzťah vedľajších milencov u mňa vyhral nad ústrednou dvojicou? Málokedy. Magnus rocks.











# Cinna (Hry o život)
Cinna, si moja jednička. Úplne geniálna postava s geniálnymi myšlienkami... kedy si ma získal? Keď Katniss čaká na vstup do arény, nervozita sa dá krájať a on povie: ,,Keby som mohol, stavil by som na teba."













# Haymitch (Hry o život)
Ak Hry o život, tak som popri Cinnovi váhala medzi dvoma postavami: Haymitch, a Rue. Ale predsa len, Rue sa v sérií len mihla, kiežto Haymitch nás "obveseľoval" až do konca. Od pádu do misy s punčom po opileckú seansu s Katniss v Skúške ohňom... zaslúžené miesto.












# Afrodita (Škola noci)
Čo si budeme navrávať. Afrodita je jedinou a najväčšou hviezdou tejto série.














***

9. Knižné sklamania

Obálka, anotácia, recenzie - oh, vyzeralo to tak výborne!!
A potom ste si to prečítali, a zistili, že ste sa tešili márne.
Najväčšie knižné sklamania - knihy, ktoré boli také zlé, až to nie je možné, alebo knihy, ktoré miluje každý, len VY nie.

***


Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

3 komentáre:

  1. Ach... Cinna... Jak jsem na něj mohla na mém seznamu zapomenout? :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moja jednička je Madge z Hier, na ňu sa proste nezabúda. Tichá, láskavá a odvážna.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Afrodita je prostě jednička :D
    Jinak Luna, Weasley twins a Pantalaimon jsou prostě klasika :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates