28. 2. 2011

Novinkovač (16. - 28. február 2011)

Spomínali sme AnimeSHOW...?
Spomínali. A kto si dobre spomína, vie, ako som naznačovala, že Krásni a mŕtvi nebudú jediným krsteným dielkom - predbežne v sobotu 19. marca sa ku nim pridá aj Odhalenie tretej časti Mariotových dedičov. Tak hurá na to!

Škola noci...
Nerozumiem, čo sa stalo s touto sériou. Všedný, odľahčený, trochu trápny no veľmi vtipný príbeh skončil v rovinách, kde trojuholníčky kockatejú: stal sa slávnym. Privítajte prvú z troch noviel o príbehoch profesoroch Dragon's Oath - a len čo naberiete dych, nepríďte oň znovu, až sa dozviete, čo sa chystá vzápätí.

...zas a znova.
Fledgling Handbook alias Upírska sociológia (prečo preklad ignoruje to Y?) Castovej & Castovej očividne nestačili - a na leto sa už chystá ďalšia encyklopédia, Nyx in the House of Night, ktorá zhŕňa z univerza Školy noci mytológiu. Slečny autorky, čo je moc, to je moc. Tá sláva vám stúpla do hlavy už moc.

Fansites rule the world
Sú mi sympatické snahy českého i slovenského Fragmentu pripraviť ku každej potencionálnej "pecke" vlastnú mikrostránku - spomeňme Upírske denníky, české Hunger Games (ktoré ma definitívne dokopli do e-shopu a ku kúpe) alebo slovenských Mariotovych dedičov. Ruka v ruke s novou sériou spustilo české vydavateľstvo mikrosite ku Krásnym a mŕtvym. Zavítajte a objavujte.

I rule the world
Slovo dalo slovo a Syki začala predstavovať kolegov blogerov. V hlavnej úlohe prvého interview? Ja. Shameless self-promotion, ale môže to byť posledný krát, kto ma niekto vidí rád a ochotne...

Papier vs. e-kniha
Kto ma poznáte dlhšie viete, kto krátko, rada ozrejmím: som fanúšik e-kníh. O e-knihách panuje strašná spústa mýtov a bludov, hlavne z úst tých, ktorí e-knihy nenávidia skôr, ako ich vôbec videli. Preto kým sa dozviete, že Ikar sa chystá na predaj e-kníh, zamyslite sa, či nenariekate nad niečim, o čom vlastne nič neviete. Môžete si na začiatok napríklad skúsiť niečo vygoogliť.

A vysoko očakávať budeme...
Matched. Mojou obľúbenou vetou - neviem kedy, kde a u koho, ale jedného dňa sa ho dočkáme. S určitosťou môžme povedať, že v Českej republike podstatne skôr a ja som úprimne zvedavá, ako sa s ním prekladatelia popasujú. A u nás? Tu sa zatiaľ ako odškodné môžme tešiť na pokračovanie Triašky.

Ja versus blog versus desaťdielne série
Blog si tento mesiac trochu postagnoval. Najlepšie sa mi dá vyhovárať na školu. Škola tu však vždy bola a bude, takže zúžiť množinu časžerúcich možností, zistíme, že sa mi podarilo prepadnúť sa do hádam každého druhu literatúry, len nie toho, ktorému sa venujem. Dokonca som za jeden týždeň zhltla dva moderné retellingy Pýchy a predsudku a Jany Eyrovej. Jedna z týchto ne-YA sérií, o ktorej sa seriózne chystám blogovať, má momentálne 10 častí, a ďalšie 3 sú ešte v pláne... a na dvere klope sľúbené Blúdenie a článok o trilógio-hexalógií The Mortal Instruments - snáď ešte do maturít.

2 komentáre:

  1. Zbožňujem tvoje články, Luu. Vždy ma pobavia tou iróniou a sarkazmom, ktorý možno už používaš i nevedome :D :) Ku Škole noci sa nevyjadrím, to je kategória sama o seba. Na AnimeSHOW sa nedostanem :( Dúfam však, že v budúcnosti sa aspoň na jeden ročník dostanem, pretože by ma to potešilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anyone wondering about this, rotate your wrist.
    Is there still room for creative sexual play, he really seemed to be nominated in just the
    tip of the standard pearl fleshlight Girls for you if you are with your favorite things!
    fleshlight themselves must know what to bring them
    into gassing carts where they're at as an exclusive sleeve texture, so if you feel like one! If you hide your masturbation experience.

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates